Sneeuw

Hoewel ik een echte liefhebber ben heb ik er deze week niet echt van genoten. Maandag werd ik overvallen door een plotseling en zeer heftig optredende keelontsteking, en de rest van de week is een beetje wazig voorbij gegaan ..... Gisteren voor het eerst weer echt opgestaan, aangekleed enzo, toen mijn moeder belde. 'Je hoeft geen boodschappen te doen hoor, ik heb nog zoveel in huis, ik kan wel vooruit tot volgende week' zei ze .... Want het was slecht weer, volop aan het sneeuwen, dus dat hoefde écht niet. 'Heb je dan helemaal niets nodig mams ?' 'Nee hoor, nou ja, wel water en melk, maar je hoeft nu écht geen boodschappen te doen. Ik zou het wel leuk vinden als je koffie komt drinken ......' Hahahahaha, ja, dan moet ik dus toch de deur uit !! Enfin, op weg naar mams gelijk maar bij de Lidl gestopt om water en melk te kopen, ik was toch op weg ;-) Daarna nog even naar de slager, rundvet gehaald, want dat had ik mijn zus beloofd, en door geglibberd naar haar huis .... Na die expeditie was ik alweer bekaf en ben er 's avonds vroeg ingekropen. Vandaag ging het alweer wat beter, én ik ben bij de kapper geweest, en daar ga ik me altijd veel beter van voelen. Al heb ik het zo nu en dan nog verschrikkelijk koud en zit ik bijna te klappertanden ....

Snow .... I really do love it ! But I didn't enjoy it much this week. Monday a bad throatinfection caught me by surprise, and the week kind of passed in a blur .... Yesterday I was up for the first time and got dressed and all. Visited my mum, who called me to tell me that I didn't have to go shopping for her because of the bad weather, but told me in the same sentence that she would love it if I came to her for a cup of coffee LOL Which meant I still had to face the horrible roadconditions, and I decided to get her some groceries too ;-) Had to do a little shopping for my sister and very carefully drove/slided to her house ... After that expedition I was really exhausted again and got to bed early. Today I am a bit better again, and got my hair cut and colored, which always makes me feel a lot better ;-) But, every now and then I am still so very cold that my teeth are chattering .....


Morgen staat in het teken van huishouden en boodschappen, en ook nog Sinterklaaskadootjes kopen, en zondag gaan we Sinterklaas vieren bij schoonzus en zwager, samen met oma en opa en nog wat genodigden geloof ik. Het Sinterklaasspel .... nog nooit gedaan maar het schijnt erg leuk te zijn. Ik ben benieuwd ! Maar, geen tijd dus voor creatieve uitspattingen ;-) Zondagavond of maandag blog ik hoe de Sintviering was !

Tomorrow we need to clean the house, get our groceries, and do some Sinterklaas-shopping, and Sunday we will be celebrating Sinterklaas with family. We will celebrate with a kind of game, we all need to bring a bunch of little presents .... never did it before but I hear it is lots of fun. Looking forward to it ! But, there won't be any time left for creativity ;-) I will post about our Sintcelebration Sundaynight or Monday !


Fijn weekend allemaal en voor wie viert : fijne Sinterklaas !

Have a wonderful weekend !

Geen opmerkingen: