Hele fijne feestdagen !

Nog even een laatste berichtje op mijn blog. Vandaag lekker bezig geweest met kokkerellen, voor ons diner vanavond. Alles is nu zo goed als klaar en/of voorbereid, dus we kunnen ongestoord genieten ;-) Langs deze weg wil ik iedereen nog even hele fijne Kerstdagen toewensen. Het versturen van kerstkaarten is er dit jaar bij ingeschoten, dus nu op dit blog maar een digitaal kaartje ....Allemaal bedankt voor het lezen van mijn blog en het achterlaten van lieve berichtjes, dat waardeer ik echt enorm ;-)


Credits : Freebie Santa Brings Goodies by Dawn Inskip, I think it is still available on her blog 

A last quick blogpost. I have been busy today cooking and preparing for tonights Christmas Eve's dinner. All is done now, and I can relax and enjoy the rest of the day ;-) I just wanted to wish all of you the best Christmas days ever. I didn't send out any Christmascards this year, it just has been too crazy and I simply forgot, but above is my digital Christmascard for all of you .... Thank you all for reading my blog, and leaving wonderful comments, it means a lot to me ;-)

1 opmerking:

Micki Wilde zei

Happy holidays Brigitte, I didn't send any cards this year either ;)

Micki x