Cats and dogs ....

Nee, ik heb het niet over regen, hoewel we daar op het moment ook een flinke overdosis van krijgen .... Ik heb het over twee nieuwe kits van Dawn Inskip, 'Meow' en 'Woof' ;-) Zoals gebruikelijk te koop bij Scrapbookgraphics.

No, I am not talking of rain, although we have plenty of that at the moment ..... I'm talking of the two new kits by Dawn Inskip, called 'Meow' and 'Woof' ;-) As usual available at Scrapbookgraphics.



Omdat ik dus een honden-persoon ben, heb ik kattenfoto's van andermans katten. De ontzettende mooie kat van mijn ex-zwager, en Aranel, de kat van mijn zus die zo van vliegen houdt ;-)

And since I am a dog-person, the photos I used are not my own cats. The very beautiful cat that belongs to my ex-brother-in-law, and Aranel, my sisters cat who loves to fly, preferably from the 13th floor ;-)



Hondenfoto's heb ik genoeg, dus één layout met Aika, de 14 jaar oude 'soort van herder' van mijn tante. Lief beest ..... En natuurlijk ook eentje met ons eigen Bloopertje ;-)

I have plenty of dogphotos, so I made one layout with a photo of Aika, the 14 years old 'sort of german shepherd' from my aunt. A very sweet dog ..... And of course one with our own little sweet Blooper ;-)



Dat was het weer voor vandaag. Er wordt op het moment weinig geschilderd, gewoon even geen tijd. In het weekend hoop ik dan weer met mijn schilderijen verder te gaan ;-) In ieder geval alvast prettig weekend !!

That's it for today. Not much painting going on at the moment, I am simply too busy. I hope to paint a little in the weekend ;-) For now, have a wonderful weekend !!

3 opmerkingen:

Micki Wilde zei

Beautiful!! love the doggies :)

Micki x

TINEKE REINDERS zei

wat leuk Brigitte

Art by Darla Kay zei

That is adorable paper! I love your pets too! What would we do without them in our lives, huh? Have a great weekend!