Nog even snel ...

voor ik weg ben. Dit weekend zitten we met de hele familie op de Veluwe. Mijn mams viert zaterdag haar 75e verjaardag, en dat gaan we met z'n allen gezellig vieren ;-) Maar voor het zover is dus  nog even deze superduper leuke gave kit laten zien !

Just quickly, before I am gone for the weekend. We'll be spending the weekend with my mum somewhere in the middle of the Netherlands, in the woods, celebrating her 75th birthday ;-) But, before I am gone, I need to show you this supergorgeous and cute kit !



Natuurlijk van Dawn Inskip, de koningin van de doodles ;-) Te koop bij Pickleberrypop !

Of course by Dawn Inskip, queen of doodles ;-) Available at Pickleberrypop !

Ik heb er pas één layout mee gemaakt, omdat ik zo snel mijn dierentuinfoto's niet kon vinden, maar er gaan er zeker meer komen !

I only made one layout so far, because I couldn't find my zoo photos, but I will make more for sure next week !


Fijn weekend, en hou het koel :-)

Have a wonderful weekend, and try to stay cool ;-)
Photobucket

Geen opmerkingen: