Pennenbakje

Maar weer eens een knutselwerkje van mijn hand ;-) Ik ben van layout designer gepromoveerd tot hybrid designer bij Captivated Visions. Best wel een uitdaging, want zo'n ontzettende knutselaar ben ik nu ook weer niet. Eens een keer een leuke kaart, of wat boekenleggers, maar daar blijft het toch wel bij. En nu moet ik telkens weer een leuk, ander projectje verzinnen. Deze keer is het een pennenbakje geworden, en hij is best wel leuk geworden !

Another craftproject from me ;-) I made a promotion from layout designer to hybrid designer for Captivated Visions. Quite a challenge, because I am not much of a craftperson. I do make an occasional card, some bookmarks, but that's just about it. And now I need to come up with different projects everytime. This time I decorated a can for my markers, and it turned out very  nice !

Credits : April Colorplay at Elemental Scraps, called Tantrumz by Captivated Visions. I used the Paperpack and the Elementspack

Fijne Paas-maandag !

Happy Easter-monday !

Photobucket

1 opmerking:

Anoniem zei

Hij is mooi!!! Je kan zo een hele serie maken, voor pennen, potloden, kwasten en wat je nog meer kan bedenken.