Moleskine 10

Zoals jullie weten (of misschien ook niet ...) ben ik ook helemaal weg van digitaal scrappen . Ik heb dan ook ik weet niet hoeveel GB met scrapsupplies op mijn harde schijf staan, en die kun je natuurlijk ook printen !! Toen ik de kit Sunny Smile van Dawn Inskip kreeg, wist ik direct dat ik er een journalpage mee ging maken ;-) Het fijne is, dat zij al die leuke tekeningen al gemaakt heeft, en dat ik ze alleen nog maar op hoef te plakken. Op een aquarel achtergrond die mooi bij de kit past, en een goede quote erbij, en ik heb weer een nieuwe journalpage !

As you know (or maybe not....) I am totally addicted to digital scrapbooking . I am doing this for a long time now, and have a zillion GB with scrapsupplies on my HD, and of course, they can be printed too ! When I received the kit Sunny Smile from Dawn Inskip, I immediately knew I had to make a journalpage with it. Fun part is, she made all the gorgeous drawings, and all I needed to do was print them and glue them on a watercolor background, added a good quote, and my new journalpage was done !

Geen opmerkingen: