Ook op mijn blog lente !

Nadat ik mijn zus geholpen had met haar blog, kreeg ik ineens weer zin in een nieuwe bloglook voor mezelf. En voila, het is nu lente op mijn blog ! Gemaakt met de prachtige kit A Brand New Day en Wash Day van Dawn Inskip. Tijdens de Paasdagen krijg je op al haar kits 30% korting ;-)

After I assisted my sister with her blog, I felt like changing my own bloglook as well. And here it is, Spring on my blog ! Made it with the beautiful kits A Brand New Day and Wash Day, both by Dawn Inskip. During Easter Weekend you'll get a 30% discount on her kits ;-)

Fijne Paasdagen allemaal !

Enjoy your Easter-weekend !

Photobucket

3 opmerkingen:

Aukje zei

Ik vind hem geweldig je nieuwe look!!!!

marianne zei

Hoi Brigitte,

Was op zoek naar mede digi scrappers....
Zie dat jij ook je eigen layouts "bakt".
Wilde het je even zeggen dat het er heel leuk uitziet!

Ik heb tot nu toe veel met gratis digi scraps gewerkt....
Heb jij misschien nog goeie tips wat Nederlandse digiscrap sites?

groetjes Marianne

Anoniem zei

Goed gelukt hoor! Prettig weekend!