Moleskine en magie

Na een volle dag nog even het atelier ingegaan. Ik was gisteren al met een pagina in mijn Moleskine begonnen, deze keer zonder gebruik van kwasten, gewoon net als vroeger vingerverven ;-) Wel raar, waarom worden het bij mij zo vaak cirkels? In ieder geval, vanmiddag nog even de pagina afgemaakt, het zijn bloemen geworden. Ook nog een andere pagina, die ik eerder deze week maakte na mijn rampzalige 'Murphy's Law' zaterdag. Gek, als je het opgeschreven hebt denk je, waar maakte ik me in vredesnaam druk om LOL

After a busy day I spend some time in the art studio, to finish a page in my Moleskine. Started this one yesterday, no use of brushes, just fingerpainting ;-) It's funny, I always end up with circles. Anyway, finished this page today, and the circles turned into flowers. Below another page too, one I made earlier this week after my 'Murphy's Law'' saturday. It's funny, but when I wrote it down I wondered why I made such a big deal of what happened LOL





Deze week ook nog een paar layouts gemaakt voor Dawn Inskip, met haar nieuwe kit Fantasyland. Voor de gelegenheid maar weer eens in mijn Fantasy Fair foto's gedoken, en ook een bezoekje aan de Efteling leverde een leuke foto op ;-)

This week I made some layouts too for Dawn Inskip, with her new kit Fantasyland. Luckily I had plenty of matching photos ;-)




Wat staat er dit weekend op het programma? In ieder geval was en strijk, maar ja, er gaan geruchten dat het ook heel mooi weer gaat worden ..... En in dat geval .... ;-)

What's on my to-do-list for this weekend? I need to do laundry and ironing, but I've heard rumours the weather is going to be really great ...... and in that case ..... ;-)

1 opmerking:

Å olanje na domu-Waldorf zei

Those are gorgeous journal pages. :) Looks like you're loving it. Great LO's too.