ATC's en meer

Hier dan de ATC's die ik voor mijn AJC pagina gebruikt heb, om nog eens goed te bekijken ...

These are the ATC's I used for my AJC page 4, so you can get a closer look at them ...
En hieronder mijn eerste wat grotere mixed media experiment. De doll heb ik eerst getekend op tekenpapier, en gezicht en armen ingekleurd volgens de Suzi Blu methode. Rok en shirtje zijn van scrappapier, en het geheel heb ik op een stuk acrylkarton geplakt, iets groter dan A4. Verder bewerkt met verf, stempels, pailletjes en nog veel meer .... Ben niet helemaal tevreden over het resultaat, ik vind het een beetje te druk, maar het was wel leuk om te doen en een goede oefening !

And below my first bigger mixed media experiment. I drew the doll on simple paper, colored the face and arms according to the Suzi Blu instructions. The shirt and skirt are made of scrappaper, and I glued the entire piece on a A4 piece of acrylic cardboard. Finished the piece with paint, stamps, glitter and lots more .... I am not 100% happy with it, it is a bit too busy for my taste, but it was fun and a good excercise !

2 opmerkingen:

Julia zei

OOOOH wat zie ik hier allemaal fantastische dingen meid ! Een hele nieuwe stijl en geweldig mooi!! vind je ook niet dat het een echte reis is Brigitte? Elke keer weer nieuwe dingen en ik kan zien dat je er van geniet net als ik doe!

Bedankt voor de award hoor , ik wardeer het zeer !

Karin zei

Wouw! Ik ben jaloers! Jeetje, Brigitte, echt heel erg mooi. Je vind het zelf te druk, maar als ik er naar kijk dan wordt ik niet afgeleid door de versiering. Die heb je wat mij betreft op de juiste plek gelaten. Ook de kleurstelling is goed gelukt en de afwijkende kleur van het rokje komt eergens bovenin heel subtiel weer terug. Ik vind hem prachtig!

Enne, dank voor je feedback op mijn tekeningen. Had vanavond een vreselijke vergadering, maar jouw opmerkingen fleuren mij weer helemaal op!

groetjes en veel creativiteit!