Art Journal Caravan {Expedition 2010}

Ik was er al een tijdje over aan het twijfelen, maar nu toch besloten dit projekt ook beet te pakken. De bedoeling is een Art Journal te maken over alles wat me bezig houdt, wie ik ben, waar ik vandaan kom en waar ik naartoe ga, gedachtenkronkels, kortom, alles wat ik maar kwijt wil ... Gewoon een creatieve uitspatting kan ook zomaar voorkomen, ik weet het nog niet. Met recht een avontuur, een expeditie naar een onbekende bestemming !

Informatie over dit projekt vind je in de rechts , hieronder zie je de starterskit voor dit projekt. Oke, het is geen goedkoop project, maar omdat ik gestopt ben met roken vind ik, dat ik mezelf wel kan verwennen ;-) Hahaha, dat roep ik nu bij alles wat ik koop, daar kan ik  natuurlijk niet mee bezig blijven !







Been in doubt for a while, but decided to join this project too. My intention is to make an Art Journal about everything on my mind, who I am, where I am going, just anything I want to journal about .... Or just creative explosions, I am not sure yet. It is a true adventure, an expedition to an unknown destiny !

Links to the project are on the right side, and above is a little preview of the starterskit. Now it is not a cheap project, but since I quit smoking I decided I could treat myself with this kit ;-) At the moment I say this with everything I buy, can't keep that up ofcourse LOL

De reis kan beginnen !

The journey starts now !

Geen opmerkingen: