Op 2 wielen

Tijd om even bij te praten. Want, er is iets heel leuks gebeurd. Een tijdje geleden zijn we, voor het eerst in jaren, naar de motorbeurs in Utrecht geweest. Een vriendin was geslaagd voor haar rijbewijs en zij wilde zich daar gaan oriƫnteren.

Time to catch up, because something wonderful happened. A while ago we visited a motorcycle exhibition with a friend. She passed her drivingtest and wanted to check out some motorbikes.

Manlief was direct verliefd op de BMW 1200 GS en had echt zo'n bedelende blik in z'n ogen :-) Ik viel als een blok voor ontzettend leuke scooters. Na de beurs alle mooie dingen geprobeerd te vergeten.

My husband fell in love with the BMW1200 GS and he looked at me with begging eyes :-) I loved the very cute scooters. Anyway, we tried to forget all the beautiful bikes and tried to continue our life.

Tevergeefs natuurlijk, en nu zijn we allebei trotse bezitters van fraaie tweewielers. Ik moet natuurlijk nog veel oefenen, want het is heeeel lang geleden dat ik op 2 wielen reed, maar het komt goed. Voorzichtig hebben we al leuke plannen voor meerdaagse tochtjes, lekker samen weg.....

Of course we did not forget, and now we are both proud owners of gorgeous motorbikes. I need to practise a lot, because it is a lot of years back since I was on 2 wheels, but I'm sure I will be fine soon. We are already thinking about trips we can make together, and looking forward to this summer :-)

Hieronder de foto's :

Below the photo's :

1 opmerking:

Aukje zei

Jij mag de snelweg niet op :)
Maar, ik zei het al eerder, echt gaaf!!