Gezichten en transfers

De afgelopen dagen is er (aan de eettafel) weer het een en ander ontstaan. Ik ben alweer een poging aan het doen de transfertechniek onder de knie te krijgen. En eindelijk is het nu enigszins gelukt!

The past few days I created new art (at the diningroom table). Again I have tried to master the transfertechnique and I think I finally got it!



Ook ben ik weer bezig geweest met het tekenen van gezichten. Ik blijf het moeilijk vinden, ik bedoel, ze zijn best aardig maar wat ik mis is mijn eigen ding, ik zie hier niets van mezelf in. Ik ben alleen maar andermans werk aan het kopiƫren ....

I've been drawing and painting faces too, and I still have lots of difficulties with them. I mean, they are oke, but they are not 'me' , I have no connection with my faces. All I (try) to do is copy the gorgeous work of others ...


Nou ja, oefening baart kunst zeggen ze :-)

Well, they say practise makes perfect. :-)

1 opmerking:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Hi, Ik herken wat je zegt over gezichten tekenen/schilderen. Ik heb er net een paar geplaatst en probeer er een eigen stijl aan te geven, maar vind dat erg moeilijk. Deze twee vind ik echt fantastisch, ook je andere werk erg mooi.
groetjes Marja
(www.marjascreativity.blogspot.com)