Hurts

Zo, mijn Pinkpop-meisje is weer veilig thuis en heeft de tijd van haar leven gehad. Zelf hebben we in het weekend ook veel Pinkpop gekeken, op tv en via internet, en het kriebelt toch wel een beetje. Volgend jaar ook maar gaan? Één band gezien waar ik helemaal verliefd op ben. Geen gillende jankende gitaren, head-bangen of crowdsurfen, en de echte Pinkpopveteraan vindt dit waarschijnlijk afschuwelijk, maar ik vind het helemaal geweldig. Theatraal, Depeche Mode-achtig, heerlijke koele kikkers en muziek waar ik bijna van moet huilen. Enfin, luister zelf maar ....

My Pinkpop-girl is home again, safe, and she had the time of her life. At home we watched too, on TV and the internet, and we are really thinking about going too next year. Saw one band I fell in love with. No screaming guitars, head-banging or crowdsurfing, and the true Pinkpoplover probably hates this kind of music, but I think it is awesome. These cold guys making theatrical music, kind of Depeche Mode, music that almost makes me cry. Listen for yourself ....



We hebben de CD gekocht en die wordt waarschijnlijk grijs gedraaid ;-) Iemand op TV nog de afsluitende band gezien, de Foo Fighters? In die mensenmassa, die wilde massa van meer dan 60.000 mensen, stond mijn kind gewoon, redelijk vooraan ..... Als moeder krijg je het dan toch even benauwd. Maar volgens Inge merk je niet eens dat er zoveel mensen staan ..... Tja ...

We immediately bought the CD, I think I will play it over and over again ;-) Anyone saw the closing band on TV, the Foo Fighters? In that crowd, that wild crowd of over 60.000 people, was my daughter, fairly close to the stage .... For a mother that's pretty scary. But, according to Inge, she didn't even notice it was such a crowd .... O well .....




Wat een menigte! Beetje te heavy naar mijn smaak, maar die zanger én drummer, hmmm ... gave gasten ;-)

Look at that crowd! The music is a bit too heavy for my taste, but the singer ánd the drummer, hmmm..... Cool guys ;-)


De mensen die deze filmpjes op Youtube hebben gezet, ontzettend bedankt! Heerlijk om het zo nog eens te beleven!

To the people who put these videos on Youtube, thank you so much! Great to be able to see it again (and again, and again .....)!

Geen opmerkingen: