Royal Wedding part 2

Allemaal gekeken? Ik denk het niet, maar ik in ieder geval wel, ik heb wel een beetje een zwak voor koningshuizen ;-) En het was een prachtige bruiloft, mooi in beeld gebracht, met ook schitterende beelden van Londen. O, ik kan niet wachten tot ik daar in juli zelf rond loop ! Enfin, nog een layout gemaakt van De Kus (die ik overigens wel een beetje dunnetjes vond ....). Ik hoop, dat ze vanavond nog lekker gaan feesten, en nog een paar ├ęchte kussen zullen delen LOL

You all watched the wedding? Guess not, well, I did, I have a soft spot for royalty ;-) It was a gorgeous wedding, brought to us on television in a beautiful way, with gorgeous views on London. Oh, I can't wait to visit that city myself next July ! Anyway, I made a layout about The Kiss (which was a little bit .. o well ... unpassionate ...). I hope they will party tonight and maybe share a real kiss or two LOL




Fijne Koninginnedag morgen !

Have a wonderful weekend, we'll be celebrating our own Queen's Day !

Geen opmerkingen: