Royal Wedding part 2

Allemaal gekeken? Ik denk het niet, maar ik in ieder geval wel, ik heb wel een beetje een zwak voor koningshuizen ;-) En het was een prachtige bruiloft, mooi in beeld gebracht, met ook schitterende beelden van Londen. O, ik kan niet wachten tot ik daar in juli zelf rond loop ! Enfin, nog een layout gemaakt van De Kus (die ik overigens wel een beetje dunnetjes vond ....). Ik hoop, dat ze vanavond nog lekker gaan feesten, en nog een paar échte kussen zullen delen LOL

You all watched the wedding? Guess not, well, I did, I have a soft spot for royalty ;-) It was a gorgeous wedding, brought to us on television in a beautiful way, with gorgeous views on London. Oh, I can't wait to visit that city myself next July ! Anyway, I made a layout about The Kiss (which was a little bit .. o well ... unpassionate ...). I hope they will party tonight and maybe share a real kiss or two LOL




Fijne Koninginnedag morgen !

Have a wonderful weekend, we'll be celebrating our own Queen's Day !

Geen opmerkingen: