Zwart/wit doodles

Een nieuwe kit van Dawn Inskip, genaamd 'Tinker' ... Ik vind hem zo ontzettend mooi en volgens mij kun je hier zoveel verschillende layouts mee maken. Of printen en inkleuren natuurlijk, dat kan ook ;-) Zoals gebruikelijk weer te koop bij Scrapbookgraphics !

A new kit by Dawn Inskip, called 'Tinker'...... I love it so much, and I think you can scrap so many different layouts with this one. Or print a layout and color it, that's a possibility too ;-) As usual it is for sale at Scrapbookgraphics !



Mijn layouts / my layouts :


Prettig weekeinde allemaal !

Have a wonderful weekend !

2 opmerkingen:

Yvonne zei

Prachtig dat zwart-wit, lijkt me een geweldig mooie kit waar je alle kanten mee op kunt. Je hebt er een paar mooie lo's van gemaakt.

Aukje zei

Is zeker mooi.
Ik krijg altijd inspiratie genoeg hier, maar komt er nooit van.
Bijna nooit dan.