Naald en draad

Met het schilderen wil het op het moment helemaal niet lukken. Geen tijd, geen inspiratie, kan er gewoon de rust niet voor vinden. Dan maar een werkstukje met naald en draad begonnen. Ik ben een absolute kluns met naald en draad, maar ik kan het dan toch niet laten. Vorige week struikelde ik over een ontzettend leuk boekje, gewoon in de kantoorboekhandel tussen de tijdschriften, en ik kon het gewoon niet laten liggen ....


At the moment I am not very succesful with my paintings. Lack of time, no inspiration, I simply cannot find the peace and quiet to paint. Instead of painting I started something with needle and thread. I am horrible with needle work, but sometimes I just cannot resist to try again. Last week I found the above book, it was smiling at me in between the magazines at the bookstore, and I just had to buy it ....

Zoveel leuke beestjes om te maken, helemaal compleet met alle patronen, en ik ben begonnen met een leuke uil. Daar had ik nog een perfect stofje voor liggen ;-)
So many cute animals to make, with all patterns in the book, I started with a cute little owl. I had the perfect fabric to use ;-)

1 opmerking:

FabuleusFifties zei

Haha, ja, ik zag een blogje met als titel naald en draad en toen werd ik toch wel erg nieuwsgierig. Zus met naald en draad?!?!?! En toen ik eerst de foto van Aika zag schrok ik even. Ik dacht: "Zal toch niet....."Maar nee gelukkig. Ziet er leuk uit die uiltjes. Veel succes,

Groetjes Je zus