Herfst en ateliertijd

Het lijkt erop dat de herfst nu toch gearriveerd is. Wat een regen zeg, vandaag … Horizontale regen, zoals mijn zus zei. Mijn zus, die door dat rotweer heen toch naar me toe kwam met de Flow agenda die ze voor me kocht. Zo’n ontzettend leuke agenda, met al die stickertjes, mooie plaatjes, wijze woorden, hebbedingetjes, hij is super ! Dus, heeeeel lief van mijn zus en ik ben er heel blij mee, ik heb gelijk een ‘blije dag’ stickertje in de agenda geplakt;-)

It seems autumn has arrived. Lots and lots of rain today … As my sister said, horizontal rain, because we have strong winds too. My sister by the way, who came to my house despite the horrible weather  to bring me the Flow organizer she bought for me. It is such a cute organizer, with little stickers, beautiful postcards, little memos, wise words, I love it ! She made me really happy, I immediately added a little ‘happy day’  sticker to todays page ;-)

Vanavond heb ik heerlijk in het atelier gewerkt. Bezig geweest met de Crusade, schilderen met een creditcard, en ik heb ook een herfstpagina in mijn Moleskine journal gemaakt. Vond ik wel toepasselijk, luisterend naar het gekletter van de regen op het schuurdak ;-) Morgen zal ik alle foto’s op mijn blog zetten en uitgebreid bloggen over wat ik vanavond gedaan heb, ik zit nu op mijn minilaptopje en dat is toch wat minder handig … Dus, morgen meer !

Tonight I spend some wonderful time in our artstudio. Been busy with the Crusade, painting with a creditcard, and I made an Autumn page in my Moleskine journal. Thought that was appropriate, since I was listening to the rain falling down on the roof ;-) Tomorrow I shall blog about my work with photos, now I am typing on my little miniature laptop, just to let you know I am still around ….. So, new art tomorrow !

Geen opmerkingen: