Een heerlijke ochtend

Vandaag was de tweede 'les' samen met mijn zus van de Paint Happy workshop. Het plan was foam stempels te maken en die te gebruiken voor een artjournal pagina. Volgens zus was dit fröbelen en dat kon ze wel ;-)

Today was the second 'lesson' together with my sister for the Paint Happy workshop. The plan was to make foamstamps and use these on an artjournal page. Sis said this was crafting, and she knew how to do this ;-)

                       

Onze collectie stempels / our stampcollection

                       

Het begin van onze pagina's, een ondergrondkleur (of twee) en dan alle stempels uitproberen. Op een goedkope manier bereik je zo een heel leuk resultaat!

The start of our journalpages, basecolor (or two) and testing all the stamps. Looks pretty cool, a fun and cheap way to get great results!

                  

                             

En dit is het eindresultaat van zus, waar ze heel blij mee was. Maar dat lijkt me duidelijk.......

And this is the final page my sister made. She was very happy with the page, but I guess that's obvious......

                                

En dit is mijn pagina, en ik kan wel zeggen dat ik er ook heel blij mee ben. Ik was ergens op internet de combinatie grijs/neonroze tegen gekomen en dat leek me wel wat. Inderdaad prachtig!

And this is my page, and I am super happy with it too. Somewhere on the internet I found the grey/neon pink combination and decided to try that. Absolutely gorgeous!

                             

Wat was het een heerlijke ochtend. Ben nu heel moe, maar gelukkig ;-)  Wat is het toch leuk om dit voor de verandering eens niet alleen te doen maar samen ;-) Volgende week donderdag gaan we weer verder!

I have to say, it was a wonderful morning. Now I am so so tired, but happy ;-) So nice to do this together instead of alone ;-) Next Thursday we'll continue!

Geen opmerkingen: