Digital

Zo, de Kerst is weer achter de rug, en bijna alweer Oudejaarsavond .... We hebben een zalige relaxte week achter de rug. Kerst was weer geweldig, met natuurlijk het grote familiediner. Deze keer iets anders, we hebben met z'n allen gekookt, zodat iedereen één gang voor zijn rekening nam. Voor gastheer en gastvrouw wel zo prettig, dan kunnen die ook wat meer genieten. En dat is gelukt ;-) Het kadootjes-spel was weer een hilarische aangelegenheid, met als favoriet item dit keer een paars dekentje ... Meest ongewilde item? Weet ik eigenlijk niet, was dat de snoeplingerie, of de ontstopper? Of misschien de ontdeugende pasta met bijbehorende tandenborstel? We hebben lol gehad, dat is zeker!

Christmas is over, and it's almost New Years Eve .... We enjoyed a wonderful relaxing week. Christmas was fabulous again, with of course the annual family dinner. This year a bit different, we all cooked part of the meal which was much better for the hosts, they actually had some time to enjoy things too ;-) We played the Christmasgiftgame. In short, one minute you have a cool gift, the next minute it can be gone to somebody else. The most wanted item this year was a very soft purple blanket .... The item nobody really wanted? Could be the candybikini, or the 'ontstopper' , or maybe the naughty pasta with matching toothbrush? We had fun, that's for sure!


Derwent Inktense and Photoshop



Kerstavond zijn we allemaal erg verwend met mooie cadeaus. Ik had voor Arie een mooi horloge gekocht, en groot was mijn verbazing toen ik zelf ook een prachtig horloge uitpakte ;-) Enfin, we zijn allebei weer bij de tijd! Ik kreeg natuurlijk ook knutselspullen, prachtige Derwent Inktense Blocks , Montana spuitbussen (nee, ik zal geen gebouwen bekladden ...) , een mooi boek, een heerlijk luchtje en een fietscomputer ;-) Verwennerij dus!

Christmas Eve we all got spoiled with great gifts. I bought my husband a beautiful watch, and to my big suprise I unwrapped a gorgeous watch too ;-) Of course there were painting supplies, like Derwent Inktense Blocks and Montana spraycans (no I won't spray on public buildings, promise .....), a book, a delicious Eau de Toilette and a bike computer ;-) Yep, I got spoiled!


Derwent Inktense, Neocolor II and Photoshop

Deze week weer een nieuwe kit van Dawn Inskip bij Scrapbookgraphics, dus daar heb ik ook nog even mee gescrapt. Hij heet 'Dreamcatcher Collection', en daar had ik toch de perfecte foto voor ;-) Het is echt een schitterende kit geworden, en de getekende elementen in de kit zijn gemaakt door Dawns dochter Carly ... Over talent gesproken!


This week Dawn Inskip release a new kit at Scrapbookgraphics, and I scrapped with it. An absolutely gorgeous kit and I had the perfect photos for this one. It is called 'Dreamcatcher Collection' and Dawns daughter Carly did the artwork for this kit. She's very talented!



Het is een lang bericht geworden. Ik heb nog meer om te laten zien, maar ik laat het hier maar even bij, bewaar ik nog wat voor het nieuwe jaar ;-) Ik wens jullie allemaal een hele fijne Oudejaarsavond, en een nog geweldiger 2012!

This turned into a long post. I have lots more to show you, but I will save a bit for the new year ;-) I want to wish you all a wonderful New Years Eve and an even better 2012!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat klinkt als een heerlijke tijd, de afgelopen week!
Ik wens jou en je gezin een heel mooi, gezond en liefdevol 2012 toe, met veel creativiteit.
Groeten en tot volgend jaar.

Aukje zei

Tot volgend jaar.
Hele fijne avond.
Liefs Auk