Horror winter ...

Er zijn mensen die een horror winter voorspellen, ja, zelfs een  mini-ijstijd! Ik zou zeggen, laat maar komen dan, maar voorlopig is het veeeel te warm voor de tijd van het jaar ;-) Maar, dat kan zomaar omslaan, dus heb ik vast geoefend in het maken van winter-layouts. Met de mooie nieuwe kit van Dawn Inskip, Frozen, te koop bij Scrapbookgraphics!

Some people are predicting a horror winter, yes, even a miniature ice age! I'd say, bring it on, but for now the temperatures are way too high for this time of year ;-) But, things can change rapidly, and I practiced a bit with making winter-layouts. Using the new kit by Dawn Inskip, called Frozen, as usual available at Scrapbookgraphics




Wat heb ik verder nog gedaan? O ja, ik ben aan het Facebooken LOL Binnenkort ben ik de trotse eigenaresse van een iPhone, en dus leek het me wel leuk om dan een Facebook account te hebben. Tot de iPhone er is ga ik eens kijken hoe een en ander werkt, zodat ik er helemaal klaar voor ben ;-)

What else? O, I am Facebooking LOL (is that a word?) Soon I will be the proud owner of an iPhone, and I thought it might be fun to have a Facebook account. Until the iPhone arrives I have plenty of time to figure things out ;-)

Prettig weekend    -    enjoy your weekend !

1 opmerking:

Aukje zei

En hoe kan ik je vinden op facebook??