Suzi Blu - werk in uitvoering ;-)


Mijn tweede Suzi Blu schilderij .... In eerste instantie vond ik de achtergrond veel te fel, nu, na gebruik van de cremekleurige verf, eigenlijk een beetje te flets. Nou ja, deze gaan bij Suzi in de beoordeling, eens kijken wat zij ervan zegt, en voorlopig laat ik deze dan even rusten. Dat helpt vaak ook wel, even afstand nemen ;-)

My second Suzi Blu painting .... At first I thought my background was way to bright, now, after using me vanilla paint, I think it is a bit to ... well ... vanilla LOL Anyway, these will go to critique for Suzi, let's wait and see what she has to say. Leave the painting for now can be a good idea too, a little distance always helps ;-)

1 opmerking:

Karin zei

Hoi Brigitte, Je bent weer lekkr bezig zie ik! Dat met die kleuren komt wel goed, geef het even tijd.
Ik ga min zwager vragen een oude collage die ik nog heb staan op een stuk MDF van 50x50 voor mij door de midden te zagen (hij heeft een zaagtafel, vandaar). Dan ga ik eens proberen of het mij gaat lukken een grote Petit Doll te maken (achtelijk zin eigenijk, maar ik voel er een uitdagng in)...

Succes,

Karin