The Daily Digi

Kijk, en dat vind ik nou zo leuk aan digiscrappen, je ontdekt telkens weer andere bronnen met leuke kits, en zo heb je telkens weer nieuwe inspiratie. Het hoeft ook helemaal niet duur te zijn, en je kunt alles vele malen gebruiken. Dit in tegenstelling tot dat ontzettend mooie papiertje wat je koopt voor een euro, verknipt, en weg is het ;-) Door mijn CT werk voor Dawn Inskip kreeg ik de kit A Hand To Hold in handen, een collabkit van alle Catscrap Designers. Zoals het hoort een layout gemaakt, en die wilde ik uploaden in mijn galleries. Daar moeten natuurlijk credits bij, en de link waar de kit te koop is, en daar begon het probleem. In heel de Catscrap shop was die kit niet te vinden !! Toch wel erg apart, waar was dat ding nou ? Na veel omzwervingen kwam ik hier terecht . Nooit van gehoord, maar wat is dat leuk ! En iedere maand dus een Grabbag voor $ 5, nou ja, Grabbag, het is echt niet te geloven wat je allemaal krijgt voor dat geld. Omgerekend betaalde ik dus Euro 3,75, en kijk nou voor de grap eens hier wat je krijgt voor dat geld .... Echt helemaal super !!

See, and that's what I love about digiscrapping, I discover new sources with supplies all the time, giving me a continuous flow of inspiration. And it doesn't have to be expensive, you can use all supplies over and over again. Totally different from that gorgeous scrappaper you buy for a dollar, you cut it up and it's gone ;-) Through my CT job with Dawn Inskip I received the kit A Hand To Hold, a collabkit by all the Catscrap Designers. Made a layout, wanted to post it in my galleries, and, as usual, needed the link to add where the kit can be sold. Searched the entire Catscrap shop, but I couldn't find the kit !!! Kind of strange, where did it go ? After a lot of searching I landed here.  Never heard of the site, but it is so much fun ! And each month they have a Grabbag for $ 5, well, Grabbag, it is totally unbelievable what you get for your money. After currency converting I paid Euro 3,75, and just take a look what I got for my money .... Awesome !!

Enfin, hier is de layout die ik met de kit maakte / Here's my layout I made with the kit :

En dank je wel Jeanette, voor de leuke foto !

Fijn weekend !

Photobucket

3 opmerkingen:

Dymphie zei

een vriendin van me zei ooit dat ze dan wel niet zoveel papier meer nodig had, maar dat de centen nu in de Terrabytes opslag gingen zitten *lol* er komt nooit een eind aan hè?
Bedankt voor de link.

Jeannette zei

Wow, wat ontzettend leuk gedaan. Ik was het al weer helemaal vergeten, ik dacht de vierde??
Toch maar even je blog bekijken natuurlijk, zie ik ineens Lisanne. Hele leuke verrassing hoor. Ik vind het een hele gave lo. Mijn complimenten!!!

Eszter(beszteri) zei

Beautiful layout! :)