Art journal avonturen

Vandaag maar eens een berichtje over mijn andere project, Project52. Vijf pagina's zijn er al klaar, en daarbij een mooi album om ze op te bergen.

Today I'll tell you about my other project, Project52. Five pages are done, and of course a nice binder to keep them safe.


Tot nu toe vind ik de opdrachten erg inspirerend, en kost het me niet veel moeite om een pagina per week te maken. Ook heel leuk om in de speciale Facebook groep te zien hoeveel mensen hier mee bezig zijn, en hoe verschillend al die pagina's worden.

Sofar I think the prompts are very inspiring, and I can make one page a week quite easily. It is also a lot of fun to see, in our special Facebook group, how many people are working on these pages and how different each page is.

Mijn pagina's tot nu toe :

My pages sofar :






Elke pagina heeft ook een eigen envelopje, voor mijn 'dagboek' pagina's. Ik vind het altijd heel moeilijk om hele verhalen op mijn pagina's te schrijven, ik denk dat ik gewoon heel erg gehecht ben aan mijn privacy ;-) Daarom het envelopje, for my eyes only!

Each page has a little envelope, for my journaling. I always have a lot of trouble journaling on my pages, I guess I just feel this should be private. Therefore, the little envelope, for my eyes only ;-)

Binnenkort wil ik eens gaan proberen een video te maken om te laten zien hoe ik zo'n pagina maak. Nog geen idee of dat gaat werken, maar proberen kan geen kwaad. Wordt vervolgd dus :-)

I want to try and make a video to show you how I make a journalpage. No idea how I will do this, but it won't hurt to try. To be continued :-)

Geen opmerkingen: