Up, up, and away!


Nieuw jaar, nieuwe kansen. Gek is dat toch, het voelt een beetje als 'met een schone lei beginnen'. Op de laatste dag van het oude jaar ben ik nog heerlijk een paar uurtjes in het atelier geweest, om even al die nare gevoelens weg te schilderen.

New year, new opportunities. Kind of strange, but it feels like starting 'with a clean slate'. On the last day of the old year I spent a few wonderful hours in my artstudio, to paint away the blues.



En dat voelde goed, en in het gezelschap van onze buren is het uiteindelijk toch nog een plezierige Oudejaarsavond geworden!

Painting felt great, and with the help of our neighbours Newyears Eve was a succes too!

Inmiddels zijn we gewoon weer aan het werk, en gaat alles weer z'n gangetje. Morgen wordt ons mooie nieuwe bed bezorgd, en gaan we hoop ik heerlijk slapen in onze nieuwe kamer. Het grote voordeel van een dochter die uit huis is gegaan, we mogen weer een verdieping zakken, niet meer op zolder slapen ;-)

Work started again, back to the normal routine. Tomorrow our new wonderful bed will be delivered, and we're moving to our new bedroom. One of the advantages of a daughter leaving home, no more sleeping in the attic room ;-)

Vandaag begonnen met een nieuw project voor 2014, Journal 52. Ik ben heel slecht in uitdagingen waar ik een jaar mee bezig ben, maar kom op, 1 pagina per week moet toch lukken? Zus doet ook mee, eens kijken hoever we komen.

Today I started a new project for 2014, Journal 52. Challenges that take a year to finish often don't work for me, but hey, 1 page a week, I should be able to do that right? Sis joined me, let's see how we do.

Enfin, dit is de eerste pagina ;-)
Anyway, this is the first page ;-)



Verder geen goede voornemens, nou ja, misschien vaker bloggen ;-)

No further New Years resolutions, except maybe to blog more often ;-)

Geen opmerkingen: