Het leven gaat verder

Ja, ik heb de draad weer opgepakt, al suggereerde dit blog wat anders. Het was nl stil hier, heel erg stil. De draad oppakken is gelukt, maar het zal nog wel even duren voor ik er weer een mooi bolletje wol van heb gemaakt ;-) Op dit moment zijn mijn dagen gevuld met werk, kerstvoorbereidingen én een oudste dochter die uit huis gaat. Allemaal leuke dingen, dat wel, maar het atelier wordt verwaarloosd!

Yes, life goes on, although looking at this blog you might think time stopped completely. Not true, at the moment my life is filled with work, Christmaspreparations ánd my oldest daughter who is leaving the nest ;-) All fun things, but arttime is limited!

Ik heb de afgelopen twee maanden natuurlijk wel geschilderd, want dat was (en is) mijn redding in moeilijke tijden. Ik ga er niet over bloggen nu, dat komt in het nieuwe jaar wel weer, maar ik wilde alleen even melden dat ik er nog ben, gezond en herstellende van alle nare 2013-gebeurtenissen ;-)

Of course I painted during those last two months, because painting was (and is) my lifeline in difficult times. I won't blog about painting now, but I will in the new year, just wanted you all to know that I am still around, healthy and recovering from the bad 2013-events ;-)

Rest mij mijn lezers (als ik die nog heb ....) hele fijne feestdagen te wensen en een gelukkig en gezond 2014!

Wishing all my readers (are there any left?) the most wonderful Christmasdays and a very happy and healthy 2014!



1 opmerking:

FabuleusFifties zei

Natuurlijk heb je nog steeds lezers! Fijn dat ook jij je blog weer hebt herontdekt. Laten we hopen dat die draad in 2014 inderdaad een mooi haak of breiwerkje wordt, en niet weer een hopeloze kluwen...

Liefs Irene