Kleurrijk

Tijd voor een blogupdate. Het leven is nog steeds redelijk hectisch, maar ik hoop snel weer in een soort dagelijkse routine te komen ;-) Voor een chaotisch persoon niet zo makkelijk! Mijn potloden en penselen heb ik al een hele tijd niet meer gebruikt, maar gelukkig heb ik mijn iPad, en dat levert leuke dingen op.

Time to update this blog. Life is still sort of hectic, but I hope to get in a daily routine real soon ;-) Not easy for the chaotic person I am! My pencils and brushes haven't been touched in a while, but luckily I have my iPad, where I can play without the mess, just having fun and making pretty things.

 

 
 
Een aantal tekeningen heb ik op A3 formaat geprint en die zien er super uit! Leuk om die prints weer te gebruiken als collage materiaal :-)

Some of my drawings I printed in A3 size and they look amazing! It will be fun to use these papers for collages :-)

Heb je een iPad? Probeer eens een tekenapp, en verbaas je over de mogelijkheden. Heerlijk om altijd teken- en schilderspullen bij je te hebben!

Own an iPad? Give it a try, get yourself a drawing App and be surprised. It is just awesome to always have 'artsupplies' available!

1 opmerking:

Julie Prichard zei

Hi Brigitte! Printing those papers is a brilliant idea....I can think of so many uses!!