Meer vakantie ....

Ik ben hard bezig met het vakantiealbum, en heb al een aardig aantal pagina's klaar. Ik laat ze hier maar even zien, altijd leuk toch?

Working hard for my photoalbum, and I finished a number of pages. I'll show them here, you might find them fun to look at, or not?






Credits : I Love London, and Fever Pitch, both by Dawn Inskip and available here and here



Credits : Making Tracks (with Mle Card) and Tea Party (with LorieM), by Dawn Inskip, available here and here 



Credits : Are We There Yet by Dawn Inskip, available here 

Nog heel veel foto's te scrappen, maar met de leuke kits van Dawn Inskip is het niet moeilijk. Ik denk, dat ik het hele boek met haar kits ga maken, ze zijn allemaal even leuk en voor ieder onderwerp heeft zij wel iets toepasselijks gemaakt ;-) Ja, ik ben inderdaad een grote fan van haar ontwerpen!

I have a lot of photos still to scrap, but with Dawn Inskips fun kits it will be easy. I think I will make the entire book with her designs, they are all so cute and she made an appropriate kit for almost all the things we saw and visited ;-) Yep, I am a huge fan of her designs!

3 opmerkingen:

FabuleusFifties zei

Heerlijk al die foto's en wat maak j er weer wat moois van. Kan bijna niet wachten op het fotoboek :-)

Groetjes Irene

E Makes Art zei

Oh, I love seeing all these amazing photos and how you're putting them together. Can you come over and do my photo albums from my trips from like ten years ago...LOL!!

xoEsther

Anoniem zei

Leuk om te zien en om te bedenken of wij ook een keer die richting op willen. Je maakt er iets moois van. Ik hou het simpel met een boek van albelli, recht toe recht aan (net de vakantie van vorig jaar binnen gekregen).