Week 33 en 34

En alweer twee weken voorbij gevlogen .... Het leven is weer in volle hevigheid losgebarsten, wat gaat dat toch altijd snel na de vakantie. Langzaam aan beginnen is er niet bij, gelijk weer ferm er tegenaan ! Maar, hoewel ik natuurlijk alweer tijd tekort kom voor alles wat ik zou willen doen, ben ik wel druk met allerlei hele leuke dingen, dus niks te klagen ;-) Enfin, in deze twee weken heb ik de vakantiewas weggewerkt, we hebben genoten van mooi weer, een Koreaan over de vloer gehad, Inge's verjaardag nog eens gevierd, op visite geweest in de Achterhoek, geshopt in Duitsland en dode kikkertjes verwijderd uit de woonkamer ...... Genoeg leuks dus voor mijn scrapboekproject !











And two weeks gone by since our vacation ... Amazing, how quickly life takes over again. It would be good if one could get used to life again slowly ;-) But, although I don't have the time to do everything I want to do, my days are filled with wonderful things, so I am not complaining. Anyway, during these two weeks I did my vacation-laundry, we enjoyed some nice summerdays, a Korean boy visited our home (well that doesn''t happen everyday !), we celebrated Inge's birthday (again), visited friends and shopped in Germany, removed dead frogs from my livingroom ..... Lots of good stuff for my scrapbooking project ;-)

1 opmerking:

Unknown zei

wow... wieder schöne Wochenlayouts... bei den Wassermelonen bekomme ich Hunger!